![Шибанова Лілія Борисівна](https://cityclinic.com.ua/sites/default/files/doctor_photo/29_shybanova.jpg)
Шибанова Лілія Борисівна
Освіта:
2008 р. – Класичний приватний університет, магістратура, спеціальність «Психологія».
2024 р. – наразі продовжує навчання на курсах підвищення кваліфікації за сертифікованою програмою «Клінічна психологія», КНУ ім. Т.Г. Шевченка, м. Київ.
Курси:
2021 р. – підвищення кваліфікації за навчальним проектом «Академія практичної психології та сімейної психотерапії» від ГО «Інститут розвитку практичної психології» : «Застосування ігропрактик в консультаційній роботі психолога», м. Запоріжжя.
2020 р. – навчальний курс «Методи сучасної психодіагностики при відборі та оцінці персоналу», Учбовий центр «Укр Тренінг», м. Київ.
2017 р. – участь у XII міжнародному фестивалі арт-терапії «Арт-практик», м. Запоріжжя.
2016 р. – UNICEF навчальний тренінг «Психологічні особливості впровадження програми профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді», м. Запоріжжя.
2013 р. – авторський семінар-тренінг М. Литвака «Психологічне подолання кризових етапів в житті особистості», м. Харків.
2010 р. – практичний навчальний семінар «Техніки тілесної психотерапії в роботі з травмою», Мінський інститут Психосистемології, м. Одеса.
2009 р. – навчальний курс «Арт-гештальт – дослідження контакту» у рамках V міждисциплінарної науково-практичної конференції «Простір арт-терапії: міф, метафора, символ».
2008 р. – авторський курс академіка АПН України Т.С. Яценко з основ глибинної психокорекції, м. Ялта.
Участь в асоціаціях:
Член ГО «Інститут розвитку практичної психології» (Запоріжжя).
Лілія Борисівна має подяку від Запорізької міської ради за «внесок в підтримку психічного здоров’я населення м. Запоріжжя під час воєнного стану» (2024). Має досвід виступу в сюжетах новин щодо залежності від тютюнопаління, ігроманії, підліткового суїциду (2017).
Володіє методиками:
В роботі використовує інтегровані техніки консультування. Методика консультування підбирається під потреби клієнта індивідуально.
Використовує наступні інструменти:
- Когнітивно-поведінкова терапія
- Терапія прийняття відповідальності
- Проективні психодіагностичні методи (робота з образами, метафорами, символами, страхами, комплексами)
- Методи арт-терапії (кінотерапія, техніки інтуїтивного живопису, проективні малюнки).
Запити з якими працює:
- Психологічна допомога в кризових життєвих обставинах: розлучення, переїзд, проблеми в стосунках, втрата близької людини, проблеми у вихованні підлітків.
- Емоційна нестабільність: перепади настрою, підвищена тривожність, наслідки психологічної травми, апатія, втрата мотивації, втрата сенсу життя; емоційна залежність, емоційне вигорання.
- Пошук внутрішньої опори у ситуації невизначеності та війни.
- Низька самооцінка, перфекціонізм, самокритика.
- Проблеми з розумінням та відстоюванням своїх бажань; складнощі в побудові цілей.
- Розлади харчової поведінки як наслідок внутрішнього конфлікту чи психологічної травми
- Наслідки стресових або травматичних подій (викликаних війною або важким бекграундом дитинства: алкоголізм, насилля в сім’ї, системне приниження та ігнорування).
- Психосоматичні прояви.